سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید معروف در کیش

بازار کیش

 مراکز خرید کیش

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی. کیش جزیره ی نام آشنای ایرانیان است که به عروس خلیج فارس نیز شهرت دارد. ایرانیان و ساکنان عرب نشین حوزه خلیج فارس و حتی گردشگرانی از سایر نقاط جهان هر ساله به این منطقه مسافرت می کنند و از دیدنی های آن دیدن می کنند. امروز می خواهیم به معرفی 3 مرکز خرید در کیش بپردازیم که همیشه شلوغ هستند و هیچ کس نمی تواند از آنجا با دست خالی بیرون بیاید چرا که هم تنوع اجناس قطعا موجب پیدا کردن چیزهایی مطابق با سلیقه شماست هم اینکه اجناس واقعا مرغوبند. با هم این بررسی را مرور می کنیم

بازار پردیس دو

پردیس

مرکز خرید های کیش

بازار پردیس دو یکی از بازارهای بین المللی است که در نوار ساحلی ضلع شرقی کیش بنا شده است. معماری و مصالح بکار برده شده در این بنا آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است. شما در 4 طبقه این مرکز می توانید هر آنچه را که بهواهید پیدا کنید و بخرید.

مرکز خرید های کیش

در این بازار انواع نمایندگان محصولات خارجی نظیر آرایشی، لوازم خانگی و پوشاک و… مشاهده خواهید کرد بنا براین اگر به دنبال مارک خاصی هستید در این بازار می توانید آن را پیدا کنید.

اگر هنگام خرید خسته شدید می توانید از سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و رستوران برای غذا و رفع خستگی بهره ببرید.

مرکز خرید های کیش

علاوه بر این این بازار دارای فضای سبزی زیباست که نخل های بلند آن را زیباتر کرده اند و موجب شده مسافران حسابی در آن جا به گشت و گذار بپردازند. در انتهای شب هم با مراسم قرعه کشی شما مسافران می توانید یکی از برندگان جوایز خریداران باشید.

مرکز خرید های کیش

بازار پردیس یک

پردیس

اگر ما بین خیابان های فردوسی و بلوار رازی باشید قطعا بازار پردیس 1 را مشاهده خواهید کرد . این فروشگاه تجاری شامل تمام وسایل نظیر، آرایشی، وسایل خانگی و پوشاک و گوشی و ساعت و کفش و حتی غذایی است به طوری که شما هر چه که بخواهید می توانید تنها در پردیس 1 در طول دو ساعت خریداری کنید. اینجا هم همچون پردیس دو دارای مکان های تفریحی و استراحتی نظیر چایخانه و روستوران است و علاوه بر این دارای شعب بانک ها و آژانس های مسافرتی نیز است. اگر خرید انجام دادید ساعت 10 شب منتظر قرعه کشی باشید.

بازار پانیذ

پانیز

مرکز خرید های کیش

بازار بزرگ پانیذ بین پردیس یک و دو قرار دارد و شما می توانید تعدادی از خرید هایتان را برای تنوع به این مکان موکول کنید! این بازار در دو طبقه بزرگ همچون سایر فروشگاه ها و مراکز خرید دارای اجناسی نظیر، وسایل صوتی و تصویری و تلفن و پوشاک و غذا و خوراکی و شیرینی جات است. اگر در هنگام خرید به کافی نت نیاز داشتید می توانید از کافی نت های پانیذ نیز استفاده کنید.

هر روز در ساعت 10 شب، برنامه ای شد در این بازار دایر است و قرعه کشی برای خریداران صورت خواهد گرفت.

نکاتی که باید برای خرید از بازارهای کیش بدانید

قبل از خرید حتما لیست اجناس خود را انتخاب و در شهر خود، مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به راحتی قیمت های ارزان تر را انتخاب کنید.

به دلیل اینکه برخی از مراکز خرید در راستای هم هستند می توانید از نقشه استفاده کنید و خرید هایتان را به طور متنوع در بازارهای متفاوت به انجام رسانید

برای اینکه شانس برنده شدن قرعه کشی داشته باشید می توانید در تمام مراکز خرید خرید خود را انجام دهید.

اگر می خواهید لوازم خانگی بخرید باید کاملا بررسی کنید تا جنس سالم و خوب به همراه خود به شهرتان برگردانید اما بدانید در بازارهای کیش قیمت لوازم برقی تا 30 درصد ارزانتر از فروشگاه های تهران است.

اگر به دنبال مارک های خاصی برای پوشاک نظیر تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و … هاستید مطمئن باشید که این جنس و مارک ها در کیش نمایندگی ندارند.